lisahholsson.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2014-11-25 23:28:53 i Allmänt,

Hejsan! Sitter i skolan och skriver pa mina papers. Jag ar klar med tva av dem och kommit en bra bit pa mitt tredje och fjarde. Mitt arbete gar som planerat och imorgon lamnar jag in de tva forsta pa lektionen. Skall inte skriva langt i detta inlagget eftersom jag inte har å, ä, eller ö har i skolan. Inskaffade en SBCC hood-troja forut som jag tankt gora innan jag aker hem, en morkbla, stor och mysig! Kurserna ar valda, det slutade med att jag valde bara fyra kurser eftersom spanska kursen hade (ovantat 5 credits) istallet for 3 som ar det vanliga. Jag ska ha 12 credits totalt och da passade det att ta tva st 3-credit kurser ( American Gov. + Philosophy) och sedan spanska kursen med 5 credits och fotbollskursen med 1 credit. Fran borjan hade jag ju tankt att valja fotboll utover de andra men nu det blev battre an jag tankt mig! 

Just nu forsaker jag bli klar med skrivandet sa jag kan borja plugga pa mina finals som ar den 8, 10 och 11 Dec. Mina tva sista papers ska skickas in pa sondag den 30 Nov och pa den 4 Dec. Efter det ar det bara att plugga garnet tills jag aker hem. Inga lediga dagar.  Vi hors 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela